joi, 20 august 2015

Cei mai buni burgeri de vita!


M-am intors recent din Statele Unite si tot ce pot sa spun este ca a fost o experienta extraordinara. Pe langa locurile si persoanele pe care le-am intalnit am avut o experienta placuta si cu mancarea cosmopolita din zona pe care am vizitat-o.

Cei mai populari printre cei cu care eram au fost niste burgeri de vita de-a dreptul deliciosi. Atat de savurosi incat mi-as fi dorit sa pot lua multi, cu mine, inapoi acasa. Cum acest lucru nu a fost posibil, m-am consolat cu ideea ca sigur voi gasi si in Bucuresti burgeri de vita la fel de buni.

Aterizat inapoi in Romania am uitat o vreme de burgerii cu gust divin din America, insa mi i-am reamintit repede cand am dat din greseala peste un restauran care servea burgeri de vita. Cel putin din fotografie aratau spectaculos si aduceau cu cei din State. M-am gandit macar sa incerc, iar daca nu sunt gustosi sa nu mai revin. Cateva minute mai tarziu eram in fata tejghelei uitandu-ma cum se prepara burgerul meu cu vita angus. M-a bucurat faptul ca am putut sa observ cum se perpeleste pe gratar si cum ii sunt adaugate rosiile, muraturile si branza si m-am bucurat si mai tare cand l-am vazut asezat pe farfurie in fata mea.

O singura muscatura a fost de ajuns sa stiu ca America era acum mai aproape de mine. Este adevarat, nu avea gustul identic, insa era atat de aproape de cel de pe taramul nasterii sale, incat stiam unde voi manca din acel moment.

Un an mai tarziu, mi-am facut prieteni printre angajati si acumnumai daca ma vad intrand stiu ce imi doresc. Ba mai mult, am deveni un client atat de fidel, incat din cand in cand mi se ofera cate un meniu bonus, ori o bautura gratis ori tot felul de mici atentii care sa ma faca sa revin. Iar eu revin cu bucurie, de fiecare data, pentru ca stiu ca voi manca burgeri de vita gustosi, sanatosi – pentru ca nimic din ce folosesc ei nu este produs pregatit, ci gatit pe loc – de la sos pana la carne. Bine, muraturile si branza sunt cumparate deja gata, dar asta nu se pune, nu?

Burgerii de vita nu au arata niciodata la fel de bine si nici macar nu se pot include in categoria fast food. Ce l putin nu in cea care are reputatie proasta. Da, se prepara foarte repede, chiar in fata ta, insa asta nu inseamna ca sunt plini de conservanti, sau sunt congelati si apoi pusi pe gratar. Nu, in fiecare zi se prepara amestecul de carne si ingrediente – mai mult sau mai putin secrete – si sosul. Bulcile sunt mereu proaspete iar branza si muraturile sunt aduse doar din magazine de incredere care tin la clientii lor.


Daca veti avea norocul sa fiti un client fidel, asa ca mine, atunci asteptati-va la surpize, din cele mai placute, pentru ca acest mic lant de restaurante cu burgeri de vita, este atent la clientii sai. Meniurile sunt simple, insa gustoase, indiferent pe care l-ati alege, si niciun pret nu trece de 30 de lei – un pret corect, pararea mea, pentru un pranz copios.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu